خبرگزاری کار ایران

تدفین دو شهید گمنام دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۷۹

وزیر آموزش و پرورش در آیین تدفین دو شهید گمنام دانش آموز گفت: تدفین شهدا به ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت هویت ملی منجر می‌شود.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری در آیین تدفین دو شهید گمنام دانش آموز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با بیان اینکه باید بتوانیم پیوند بین شهدا و دانش آموزانی که آینده ساز ایران اسلامی هستند را برقرار کنیم، اظهار کرد: تدفین شهدای گمنام دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران در همین راستا صورت گرفته است و این کار به ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت هویت ملی منجر می شود. 

وی تصریح کرد: اردوگاه شهید باهنر تهران جزء برترین و چهارمین اردوگاه بزرگ کشوری است و با توجه به قدمت آن، ضرورت داشت تا تدفین شهدای دانش آموزی زودتر از این تاریخ در این اردوگاه انجام شود. مطمئنم مزار این شهیدان، زیارتگاه معلمان و دانش آموزان خواهد شد و آثار تربیتی این تدفین بیشتر از همه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی که انجام می‌دهیم، خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا سرود سلام فرمانده می‌تواند به عنوان سرود صبحگاهی مدارس انتخاب شود، اظهارکرد: سرود سلام فرمانده در قالبی زیبا با محتوای عمیق و موضوع امام عصر عجل الله و برای گروه مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است که این مخاطبان آینده‌سازان کشور هستند و این سرود توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار نمایند. مشاهده کردیم که مدارس از این سرود استقبال می‌کنند و امیدواریم سرودهایی از قبیل سلام فرمانده در مدارس و در راستای تحکیم مبانی و تقویت ساحت‌های اخلاقی اجتماعی و سیاسی اعتقادی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز