خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تعداد جانباختگان ساختمان متروپل به ۱۴ نفر رسید/ ریزش سازه‌های ناپایدار یکی از خطرات منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۵۷

وزیر کشور با اشاره به آمار جانباختگان و مصدومان گفت: تا این لحظه در مجموع ۱۴ فوت شده داریم، ۳۲ مصدوم نیز داشتیم که ۲۹ نفر ترخیص شدند و سه نفر دیگر همچنان در بیمارستان‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در خصوص روند آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل، گفت: بحث امداد و نجات و آواربرداری همچنان با قوت در حال انجام است؛ چند نفر دیگر از عزیزان از زیر آوار خارج شدند که متاسفانه فوت کرده بودند. در حال حاضر تلاش می شود که به زیرزمینی که احتمال داده می‌شود بخشی از افراد در آن محبوس شده باشند راهیابی شود و احتمالا تا ساعات آینده بتوانند به این نقطه برسند.

 وی ادامه داد: همچنان محدودیت ما سازه‌های ناپایداری است که در این مجموعه وجود دارد که هم حساسیت کار را بالا می‌برد و هم در بطن خود خطرات جدید و مهمی دارد لذا ناچار هستند که با دقت زیاد حرکت کنند و به هر حال به انتها رساندن کار آواربرداری طول می‌کشد.

وزیر کشور با درخواست از مردم از اینکه در محل حادثه حضور نداشته باشند گفت: مردم اجازه دهند که امدادگران از سازمان‌های مربوطه به ویژه در آتش‌نشانی بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند. عملیات آواربرداری تا صبح یکسره ادامه خواهد داشت. 

وحیدی با اشاره به آمار جانباختگان و مصدومان عنوان کرد: تا این لحظه در مجموع ۱۴ فوت شده داریم، ۳۲ مصدوم نیز داشتیم که ۲۹ نفر ترخیص شدند و سه نفر دیگر همچنان در بیمارستان‌ها هستند.

وی در پاسخ به اینکه آواربرداری چقدر طول می‌کشد؟ گفت: درباره آواربرداری اکنون نمی‌توان زمان دقیق را مشخص کرد، به دلیل محدودیت مکانی که وجود دارد، بیش از تعداد ماشین‌آلاتی که در حال حاضر استفاده می‌شود، نمی‌توان از ماشین‌آلات بیشتری استفاده کرد اگر چه تجهیزات به اندازه کافی در منطقه وجود دارد. بنابراین نمی‌توان زمان دقیق مشخص کرد.

وی ادامه داد:  عملیات باید با حساسیت و دقت انجام شود و ریزش سازه‌های ناپایدار یکی از خطرات منطقه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز