خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۱۳

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری کنید همچنین معابر خلوت است، آرام برانید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: بار ترافیکی صبحگاهی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان و خلوت گزارش می‌شود. امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

رنجبر اضافه کرد: امروز روز پنج شنبه است و روز خلوتی معابر و با این موضوع ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد کنید.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری کنید همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت حضور دارند. با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز