خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی مدارس مطرح کرد:

اعتبار ردیف پروژه‌های مشارکتی ۳۵ درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۵۱

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات ردیف پروژه‌های مشارکتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر، در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه «مصطفی روشنایی‌فر» شهرستان بناب ضمن تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز اظهارکرد: تلاش و پیگیری خیّر نیکوکار در ساخت این مدرسه با معماری مناسب و زیبا ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند افزایشی رقم تعهدات خیرین مدرسه‌ساز ابراز کرد: در سال جاری نیزهمچون سنوات گذشته تلاش شد اعتبار ردیف پروژه‌های مشارکتی افزایش یابد، به طوری‌ که رقم اعتبارات ملی ۳۵درصد رشد داشته است.

رخشانی‌مهر در خصوص وضعیت ساختمان‌های مدارس کشور گفت: به طور کلی در کشور 19.5 درصد از فضاهای آموزشی نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاوم‌سازی بوده و از این تعداد ۷درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و ‌بازسازی  و ۱۲درصد هم نیازمند مقاوم سازی هستند .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد؛ با تامین هزینه‌ها و تجهیزات مورد نیاز، وضعیت مدارس کشور را بهبود دهیم تا دانش‌آموزان در بهترین شکل ممکن به تحصیل علم و دانش بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز