خبرگزاری کار ایران

توضیح معاون استاندار تهران درباره دانش‌آموزانی که در مدرسه حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۱۹

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران درباره دانش‌آموزانی که در مدارس حضور دارند، گفت: با توجه به وضعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌توانند درون کلاس‌ها حضور داشته باشند اما اگر امکان مراجعه به منزل است حتما برای حفظ سلامت به منزل مراجعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا, عابد ملکی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در استان تهران گفت: با توجه به شرایط پایداری هوا و قرارگرفتن شاخص در شرایط ناسالم کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داده است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه کمیته آلودگی هوا مقرر شد برای امروز یکشنبه 18 اردیبهشت تمامی مدارس استان در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنایی را تعطیل اعلام کرد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران گفت: همچنین براین اساس تمامی فعالیت‌‌های ورزشی برای دانش‌آموزان در محیط باز ممنوع است.

ملکی در پاسخ به این سوال که بسیاری از دانش‌آموزان در حال حاضر در سرکلاس درس هستند تکلیف این دانش‌آموزان چه می‌شود، گفت: متاسفانه شرایط پایدار هوا ادامه پیدا کرد و ما امیدوار بودیم که وضعیت بهتر شود اما برای احتیاط و برای حفظ سلامتی فرزندان مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی را تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: در مقطع عصر حتما این مدارس باید تعطیل باشند در شیفت صبح هم اگر امکان بازگشت دانش آموزان به منزل است این امکان حتما فراهم شود در غیر اینصورت هرگونه حضور در محیط باز و فعالیت ورزشی برای دانش آموزان ممنوع اعلام شده است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌توانند درون کلاس‌ها حضور داشته باشند اما اگر امکان مراجعه به منزل است حتما برای حفظ سلامت به منزل مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز