خبرگزاری کار ایران

توصیه به مردم برای تردد از محورهای هراز و فیروزکوه به جای چالوس/تاکید بر رعایت مقررات رانندگی در سفرها

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۳۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت:جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولا ترافیک سنگین‌تری نسبت به سایر جاده‌ها دارد و به هموطنان جهت زودتر رسیدن به مقصد توصیه می‌گردد از جاده‌های هراز و فیروزکوه استفاده نمایند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در باره آخرین وضیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال از دوراهی شهرستانک تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال از تونل ۱۸ تا شهرستانک سنگین است. 

او ادامه داد: ترافیک در جاده هراز مسیر جنوب به شمال از پلور تا آب اسک و در آزادراه تهران - قم از عوارضی تا پل واوان نیمه سنگین است. سایر جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روانی وجود دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اضافه کرد: تردد در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب ممنوع و جهت حرکت در جاده بصورت کامل به سمت شمال یک طرفه اعمال شد. 

سرهنگ شیرانی درباره علت تصادفات جاده‌ای گفت: ۷۰٪ تصادفات در شهرها و ۳۰٪ در جاده‌ها حادث می‌شود ولی ۷۰٪تلفات و کشته‌های حوادث رانندگی مربوط به جاده‌ها است. علت اصلی آن مربوط به بالا بودن شدت برخورد و سرعت‌های بالاتر در مسیرهای بین شهرهاست. به همین لحاظ رعایت کامل مقررات رانندگی و احتیاط بیشتر در سفرهای جاده‌ای از الزامات سفر است. 

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: در برخی مسیرهای پر تردد در این ایام ترافیک پرحجمی در جاده‌ها وجود دارد. رانندگی در این شرایط با توجه به افزایش تردد و ترافیک، نیازمند صبر و حوصله و احترام به حقوق سایر رانندگان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت احتیاط و عمل به مقررات رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب سفر بی‌حادثه‌ای را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز