خبرگزاری کار ایران

تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۱۵

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده تا گرماب، محدوده‌های نسا، گچسر، حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و ولی آباد تا هزارچم سنگین است.

همچنین براساس اعلام این مرکز ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۹ تا تونل شماره ۱۲، تونل شماره ۱۵ تا تونل شماره ۱۶ و تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر، در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حدفاصل پلور تا وانا و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو، در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند و محدوده پل سفید و در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار سنگین است.

همچنین محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس اعلام این مرکز در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت ترافیک سنگین است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز