خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

جامعه‌ای که به معلمانش احترام بگذارد، تمدن‌ساز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۴۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه‌ای که به معلمانش احترام بگذارد، جامعه ای است که می‌تواند مراحل آبادانی را طی کند و تمدن ساز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در "آیین سپاس معلم" پس از تقدیر از معلمان گفت: شهید داوود رسولی که این مدرسه به نام اوست سال ۱۳۴۲ به دنیا آمد معلم پرورشی و دبیر مدرسه شد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کرد و سال ۶۲ براثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند. امروز روز کارگر هم هست و پدر شهید هم کارگر بودند و من بوسه میزنم به دستان او. ما آماده می شویم هفته معلم را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: معلم کسی است که شهید این راه است و کسی که از او چیزی بیاموزد تا آخر عمر عبد و بنده اوست. در آموزه دینی ما معلم پدر دوم خطاب شده است. جامعه ای که به معلمانش احترام بگذارد جامعه ای است که می‌تواند مراحل آبادانی را طی کند و تمدن ساز باشد.

او افزود: امیدوارم معلمان عیدی خود را فردا یا پس فردا دریافت کنند و این عید بر آنها مبارک باشد. وقتی تصمیم به بازگشایی مدارس گرفتیم، مدام از واکسن گفتند و در مورد باز شدن مدارس موارد زیادی ذکر شد، اما واکسیناسیون انجام شده بود و مدارس هم باز شد و کرونا هم کاهش یافت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بار دیگر روز معلم را تبریک می‌گویم و امیدواریم بتوانیم در راه حل مشکلات این عزیزان قدم بداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز