خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده کل انتظامی کشور در پی درگذشت مرحوم حاج «نادر طالب زاده»

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۳۷

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت سردار بصیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جهادگر خستگی ناپذیر جنگ نرم، مرحوم حاج «نادر طالب زاده» را به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت هنرمند انقلابی، سردار بصیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جهادگر خستگی ناپذیر جنگ نرم، مرحوم حاج «نادر طالب زاده» که در طول عمر با برکت خود آثار ارزشمندی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر گران بهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار برجای گذاشته است، را به جناب عالی و همچنین همکاران و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به تمامی بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن عزیز سفر کرده را با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند. «روحش شاد و جایگاهش متعالی»

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز