خبرگزاری کار ایران

پیام فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت گرامیداشت روز معلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۳۰

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی روز معلم را تبریک گفت و تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که اخلاق، علم، خرد و منطق در جامعه اشاعه یابد و این مهم زمانی حاصل می شود که حرمت گذاری به مقام علم و اندیشه، فراتر از آیین ها و عادت‌های رسمی به صورت عملی تجلی یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است؛

هفته معلم و پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم معلمانی نماییم که نقش بی بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور بر کسی پوشیده نیست. این روز بزرگ یادآور همت و تلاش بزرگ مردانی است که مروَج راستی، درستی و هدایت کننده آدمی به دانایی و آگاهی هستند.

بنیانگذار عظیم الشأن جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) با درک عمیق از نقش و جایگاه ممتاز معلم در تعالی و رشد جامعه، مأموریت معلمان را هم تراز از رسالت پیامبران عنوان می نمایند. همچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه می فرمایند: «معلم مقام بسیار بالا و والایی دارد. هرچه این مسئولیت بزرگتر است، این مقام بالاتر. این شأن رفیع تر و احساس مسؤلیت هم بایستی به همین نسبت بالاتر باشد.»

امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که اخلاق، علم، خرد و منطق در جامعه اشاعه یابد و این مهم زمانی حاصل می شود که حرمت گذاری به مقام علم و اندیشه، فراتر از آیین ها و عادت های رسمی، به صورت عملی تجلَی یابد.

اینجانب بر خود فرض می دانم در هفته ای که مزین به نام معلم است. از مجاهدت های استادان و مدرسان، این سنگربانان علم و ادب، خاصه در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، قدردانی نموده و ضمن تبریک دوازدهم اردیبهشت (روز معلم)، سلامتی و توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت نمایم.                                                                        

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز