خبرگزاری کار ایران

اهتمام به محقق شدن اولویت‌های مرزبانی در سال ۱۴۰۱/ برقراری امنیت مطلوب در مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۲۸

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تشریح اولویت های مرزبانی گفت: بحمدالله به واسطه اشراف اطلاعاتی بالا و هوشیاری مرزبانان غیور شاهد امنیتی مطلوب و پایدار در مرزها هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پیش از ظهر امروز همایش سراسری فرماندهان مرزبانی استان ها و مراکز آموزش مرزبانی با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور و سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امنیت پایدار مرزها

سردار " حسین اشتری" در همایش سراسری فرماندهان مرزبانی استان ها و مراکز آموزش مرزبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی" به تلاش ها، مجاهدت ها و ایثارگری هایی که در مرزبانی توسط مرزبانان صورت می گیرد اشاره کرد و گفت: جا دارد در این همایش از تمامی زحمات شما عزیزان طی یکسال گذشته تشکر و قدردانی کنم؛ بحمداله به لطف خداوند متعال و هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری شما مرزبانان گرانقدر اقدامات قابل تقدیر و شایسته ای انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز به واسطه اشراف اطلاعاتی بالا امنیتی باثبات و پایدار را در مرزها شاهد هستیم، عنوان کرد: انصافا هر گونه تحرکات اشرار و گروه های ضدانقلاب با تسلط و اشراف اطلاعاتی توسط مرزبانان غیور خنثی شده است که جا دارد از زحمات بی شائبه سردار "احمدعلی گودرزی"؛ فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کنم.

تشریح اولویت های مرزبانی

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به تشریح اولویت هایی که بایستی در مرزبانی طی سال جدید مورد اهتمام قرار بگیرد، تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم موضوع آموزش بدو و حین خدمت است؛ هر چقدر آموزش به صورت حرفه ای و مستمر مورد توجه قرار بگیرد قطعا نتایج مطلوب آن را در اجرای ماموریت های محوله شاهد خواهیم بود.

سردار اشتری با بیان اینکه بحمداله وضعیت آموزش در مرزبانی در حد مطلوب است، گفت: بایستی به موضوع آموزش بیش از بیش اهتمام داشته باشیم ضمن اینکه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش نیز در مجموعه مرزبانی باید تقویت شود.

بهره بردن از تجهیزات نوین

این مقام ارشد انتظامی به استفاده از تجهیزات نوین تاکید و عنوان کرد: بحمداله طی سال های گذشته تجهیزات خوبی به مرزبانی اختصاص داده شده است اما بایستی تجهیزات ما هر روز نوین و به روز شود چراکه به هر میزان تجهیزات ما کامل و نوین باشد در انجام مطلوب ماموریت ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

لزوم اصلاح فرآیندها

وی با بیان اینکه بایستی فرآیندها را اصلاح کنیم، گفت: در نظر داشته باشید که اصلاح فرآیندها باعث رشد و ایجاد تحول در امور خواهد شد از این رو بایستی اصلاح فرآیندها نیز مورد اهتمام قرار بگیرد.

هوشمندسازی مرزبانی

سردار اشتری با بیان اینکه هوشمندسازی بایستی در راس امور باشد، گفت: بحمداله طی سال های گذشته تاکنون در حوزه هوشمندسازی اقدامات مطلوبی انجام شده است این در حالی است که با توجه به ماموریت های خطیری که برعهده داریم موضوع هوشمندسازی پلیس بایستی بیش از پیش قرار بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی به ارتقاء معیشت مرزنشینان و اهتمام ویژه به آنها تاکید کرد و ادامه داد: مرزنشینان در کنار و یاریگر مرزبانان هستند از اینرو بایستی در راستای ارتقاء معیشت آنها بیش از پیش تلاش کنیم و از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم؛ بهره بردن از ظرفیت مرزنشینان قطعا در راستای برقراری استمرار امنیت تاثیرگذار خواهد بود.  

خدمتگزاری مضاعف به مردم

سردار اشتری به پیام روح بخش مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" به مناسبت هفته انتظامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این پیام انتظامی کشور را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور عنوان کردند ضمن اینکه در این پیام تاکید کردند که باید سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقاء دهیم و با کارکرد خود قدر انتظامی را نیز در چشم عموم مردم ارتقاء دهیم؛ از اینرو بایستی رفع مشکلات مردم شریف ایران اسلامی و خدمتگزاری مضاعف به  آنها در اولویت کاری ما قرار بگیرد.

ابلاغ طرح جامع مبدا تحول است

وی به ابلاغ طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط مقام عظمای ولایت اشاره و خاطر نشان کرد: ابلاغ این طرح نقطه عطفی برای امنیت کشور و قطعا مبدا تحول خواهد بود؛ بنابراین بایستی در راستای تحقق اهداف مدنظر بیش از پیش تلاش کنیم.

گفتنی است، مقابله با قاچاق کالا، ساماندهی بازارچه های مرزی، صیانت از کارکنان و ارتقاء معیشت آنها، انجام اقدامات مطلوب در راستای خانه دار شدن کارکنان (ملکی و سازمانی) و ... از جمله مواردی بود که سردار " اشتری" آنها را مورد تاکید قرار داد.

اهتمام بر جوان گرایی

بنابراین گزارش، سردار "احمدعلی گودرزی"؛ فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به تشریح محورهای اولویت دار درون سازمانی پرداخت و بر ارتقاء معرفت دینی، روحیه ولایت مداری و انقلابی و جهادی همراه با تعالی رفتار، ارتقاء خدمات معیشتی، اهتمام بر انضباط ظاهری، جوان گرایی، کنترل فضای مجازی و ... تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز