خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به حدود ۱۵ هزار نفر در راهپیمایی روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۸۸

​دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از خدمت‌رسانی به ۱۴ هزار و ۶۷۹ مراجعه‌کننده به پست‌های امدادی هلال‌احمر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ یعقوب سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، از حضور سراسری امدادگران، داوطلبان، جوانان، کارکنان و دیگر اعضای هلال‌احمر در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از مردم ستمدیده فلسطین، قدردانی کرد. 

سلیمانی همچنین در تشریح گزارش پایانی خدمات امدادی این جمعیت به مردم کشور در مراسم روز جهانی قدس گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از مراسم راهپیمایی امروز، نیروهای عملیاتی هلال‌احمر، ۴۶۹ شهرستان کشور را تحت پوشش امدادی خود داشتند و با افزایش تیم‌های پیش‌بینی شده به ۸۸۰ تیم امداد و نجات شامل ۵۱۵۰ امدادگر و نجاتگر در مسیرهای راهپیمایی، به مردم خدمت‌رسانی شد. 

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افزود: در مجموع ۱۴ هزار و ۶۷۹ نفر از راهپیمایان به پست‌های امدادی هلال‌احمر مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۸۶ نفر از خدمات تست قند و فشار خون بهره‌مند شده، ۱۶۹ نفر، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند و ۲۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. 

به گفته سلیمانی، نیروهای هلال‌احمر با به‌کارگیری ۷۵۸ خودروی عملیاتی در تمامی مسیرهای راهپیمایی حضور پررنگ داشتند. همچنین ۱۹ بالگرد امدادی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده‌باش درآمده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز