خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران:

​روز قدس نماد استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۴۹۷

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ​روز قدس نماد استقلال است.

به گزارش ایلنا، سد امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز و در مراسم روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  دو روز ۲۲ بهمت و روز قدس نماد میثاق ملی و بین‌المللی است، اظهار داشت: روز قدس نماد استقلال است.

وی ادامه داد: استقلال به این‌معنا است که کشوری تصمیم گرفته بدون اینکه تحت سلطه باشد خودش را اداره کند و از تمام مستضعفینی که با نظام جهانی میجنگند درگیر هستند حمایت کند. 

قاضی زاده هاشمی افزود: روز قدس نماد سیاست خارجی‌جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است؛ در روز جهانی قدس ما خطوط جهانی خودمان را ذکر می‌کنیم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: قدس نماد تقبل بین دنیای استکبار و حق است؛ امروز همه مستکبرین از اسرائیل حمایت‌ می‌کنند و همه مستضفین از اسرائیل حمایت می‌کنند‌. 

وی گفت: امروز در آمریکای لاتین و اروپا طرفداران حق از فلسطین حمایت می‌کنند و از رژیم کودکش ابراز برائت می‌کنند. 

قاضی زاده هاشمی افزود: امسال ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفته و مردم فلسطین در کرانه باختری در میدان هستند و علی رغم تلاش‌های ۷۰ ساله اسرائیل برای یهودی سازی ارضی مقدس فسطین به حایی نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز