خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۰۷

​معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنج‌شنبه ۱۱ فروردین در جریان سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی به عنوان نماینده هیئت دولت به فریمان سفر کرد و ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان حضور یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام والای شهدای این شهرستان ادای احترام کرد. 

معاون رئیس جمهور در ادامه این سفر به دیدار خانواده شهید «محمدابراهیم نیکوخصلت» رفت و جویای احوال مادر این شهید شد و گفت: ما به دعای مادران شهدا نیازمند هستیم و وجود این مادران سلحشور برای کشور باعث افتخار است. 

مادر شهید نیکوخصلت نیز خاطراتی از نحوه شهادت فرزند خود بیان کرد و گفت: خوشبختانه از عملکرد و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران راضی هستیم و امیدواریم همه شما عزیزان خالصانه و صادقانه فعالیت کرده و به کشور خدمت کنید. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپس به دیدار جانباز و آزاده سرافراز ۴۰ درصد «محمدرضا غلامی جامی خیرآبادی» رفت و ضمن مشاهده آلبوم تصاویر این ایثارگر گفت: اینکه در دوران نوجوانی مسیر حق را تشخیص دادید و پا به عرصه میدان نبرد گذاشتید نشانه بصیرت و ولایتمداری شما است. 

وی افزود: برخی از فعالیت‌های فرهنگی بسیار ماندگار است، اینکه در سال‌های گذشته به صورت اختصاصی برای جانبازان و آزادگان تمبر تهیه شده بسیار ستودنی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران از هر فعالیتی که باعث شود نام و یاد شهدا و ایثارگران در جامعه زنده بماند حمایت می‌کند. 

وی همچنین در منطقه تقی‌آباد شهرستان فریمان حضور پیدا کرد و کلنگ مسکن ملی ۹۰۰ واحدی را به زمین زد و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های دولت، ایثارگران فاقد مسکن در اولویت تخصیص مسکن ملی قرار دارند که لازم است هماهنگی‌های لازم توسط ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران همه استان‌ها و شهرستان‌ها در این رابطه صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز