خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

اهدای خون یک مسئله حیاتی برای نظام سلامت و پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۷۳

استاندار تهران در آخرین روزهای ماه رمضان با پیوستن به جمع اهداکنندگان خون از فعالیت ها و عملکرد بخش های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید و از کارکنان این اداره تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با پیوستن به جمع اهداکنندگان خون از فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید کرد.

محسن منصوری ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد جهادی کارکنان انتقال خون خاطرنشان کرد: مسئله اهدای خون یک مسئله حیاتی برای نظام سلامت و پدافند غیرعامل است که باید برای حل مشکلات و کمبودهای زیرساختی و تامین منابع انسانی مورد نیاز تلاش کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر توسعه مراکز اهدای خون در شهرستان های تابعه برای تامین خون مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی پایتخت گفت: باید فضاهای مناسب برای استقرار مرکز اهدای خون با همکاری فرمانداری ها و شهرداری ها ایجاد شود و افزایش مراجعات بیماران و رشد تعداد تخت های بیمارستانی در استان تهران باعث شده است که برای توسعه زیر ساخت ها و افزایش نیروی انسانی پیگیری جدی کنیم تا ان شاالله بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

محسن منصوری با تقدیر از اجرای پویش نذر خون و ضرورت فرهنگسازی این کار نجات بخش در جامعه گفت: ثواب اهدای خون خود را در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان به روح مطهر سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم و امیدوارم این مشارکت های خیرخواهانه مردم زمینه ساز نجات و زندگی دوباره بیماران عزیز شود.

عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران نیز ضمن پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون برای اولین بار گفت: خوشحالم که توانستم در راه نجات جان بیماران گام بردارم و این کار را یک وظیفه اخلاقی و انسانی می‌دانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز