خبرگزاری کار ایران

انتقاد به برخورد هیات تخلفات/ ابهام در سه شیفته شدن فعالیت‌های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۶۲

عضو شورای شهر تهران گفت: نحوه فعالیت اینها باعث نگرانی و چالش شده است و این قدرت و ابتکار و جسارت مدیران را می‌گیرد و اینگونه رفتار هیات تخلفات که کارمندهای خود شهرداری به پرونده‌های دیگر کارمندان ورود کنند درست نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی در جریان جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در تذکری گفت: فیش‌های صادر شده شهرسازی قبل از ایام عید با ارقام صادره بعد از عید اختلاف فاحشی داشتند و قرار شد کمیسیون شهرسازی و معاونت شهرسازی با همدیگر جلساتی برگزار و بهترین تصمیم برای شهر گرفته شود و از مردم خواهش می‌کنیم صبور باشند.

او همچنین به سه شیفته شدن شهرداری اشاره کرد و گفت: این روزها نگرانی بابت دو شیفته و سه شیفته شدن کارمندان وجود دارد و خواهش می‌کنم در جلسه‌ای تشریح شود که علت این کار چیست.

کاشانی گفت: دیروز چند نفر مراجعه کردند و گفتند میخواهید شهرداری را دو شیفت و سه شیفت کنید و ما در منطقه ده درخواست کردیم فیش اعلامی عوارض را صادر کنید و اعلام کردند ۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما روزی دو فیش صادر می‌کنیم. این نقض غرض است که از یک طرف شهرداری را سه شیفت کنیم و از طرفی منطقه ده به مردم می‌گویند ۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما میتوانیم روزی دو فیش صادر کنیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: سوالاتی که در ذهن مردم است از جمله اینکه بانک‌ها در آن زمان باز نیستد، ادارات و وزارتخانه‌ها باز نیستند و حتما باید برای اینها فکر شده باشد و باید برای آن‌ها توضیح داده شود. شهرداری می‌گوید در سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده شهرسازی داریم که متوسط برای هر منطقه ۲۲۰ مورد می‌شود و با محاسبات در طول روز کنار از دو پرونده در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن می‌تواند صادر شود.

او همچنین با اشاره به فعالیت هیات تخلفات گفت: نحوه فعالیت اینها باعث نگرانی و چالش شده است و این قدرت و ابتکار و جسارت مدیران را می‌گیرد و اینگونه رفتار هیات تخلفات که کارمندهای خود شهرداری به پرونده‌های دیگر کارمندان ورود کنند به ویژه به پرونده‌های سالهای ۸۹ و ۹۰ درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز