خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

سوختن ۲ خودرو در یک ساختمان مسکونی/ نجات ۷ نفر از ساکنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۰۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق دو خودرو و نجات هفت نفر در پارکینگ یک ساختمان مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۰۷ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان، خیابان میرزای شیرازی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند، ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی بود که چهار طبقه روی همکف داشت. طبقه همکف این ساختمان پارکینگ بود و داخل همکف دو دستگاه خودرو سواری شاسی بلند جک و ساندرو و یک دستگاه موتورسیکلت وجود داشت. این دو دسستگاه خودرو دچار حریق شده بودند که خودرو جک کاملا شعله‌ور بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قسمت پشتی خودرو ساندرو و صندوق عقب آن شعله‌ور بود و در حال سرایت به سایر قسمت‌ها و موتورسیکلت بود.

وی با اشاره به دود بسیار غلیظی که طبقات را فرا گرفته بود، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، به طبقات بالایی رفته و چندین نفر را به سطح پشت بام انتقال دادند و سپس از طریق پشت بام ساختمان‌های مجاور به محل امن منتقل کردند. هفت نفر که شش خانم و یک آقا بودند از ساختمان خارج شدند که همه دچار دودگرفتگی شده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و تا دقایق دیگر محل به مالکان ساختمان تحول داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز