خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

مرگ جوان ۳۵ ساله در اثر انفجار منزل مسکونی در خیابان پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۷۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ یک جوان ۳۵ ساله به دلیل انفجار در منزل مسکونی در خیابان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "جلال ملکی" سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به این حادثه گفت: ساعت ۸:۰۷ دقیقه صبح امروز پس از تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یک مورد انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان پلیس، کلیم کاشانی اعلام شد. 

او ادامه داد: نیروها در مدت زمان دو دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در طبقه همکف در قسمت اتاق خوابی که به حیاط خلوت مشرف بوده است آتش سوزی رخ داده و در هنگام رسیدن نیروها به این محل کاملا این بخش شعله‌ور بود. 

ملکی افزود: به گفته همسایه‌ها صدای انفجاری هم در این بخش شنیده بودند و آتش نشان‌ها سریع عملیات را آغاز و وقتی در را باز می‌کنند تا به اتاق وارد شوند با وضعیت سوخته و بی‌حال یک جوان حدودا ۳۵ساله مواجه می‌شوند که سوختگی شدید روی بدن داشت اما در همان لحظات اول براساس شدت آتش سوزی در همان اتاق خواب جان خود را از دست داد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: گمانه‌های اولیه که قطعی نیست حاکی از نشست گاز از یکی از وسائل گاز سوز و انفجار بوده که منجر به این حادثه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز