خبرگزاری کار ایران

جزئیات رسیدگی به چهار پرونده قاچاق در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۴۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به چهار پرونده قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، مبلغ ۱۸ هزار یورو را از یک مسافر پرواز خارجی کشف و گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدکه شعبه پس از رسیدگی متهم را علاوه بر ضبط ارز به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه اتوبوس محموله لوازم خارجی کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه با بررسی مدارک و با توجه به‌عدم ارائه قانونی از سوی متهم وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

وی همچنین در مورد کشف انبار کالاهای قاچاق در لارستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک انبار در شهرستان لارستان محموله لوازم الکترونیکی خارجی کشف و گزارش آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و شعبه با احراز تخلف انتسابی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

وی در ادامه افزود: از یک سوله در شهرک صنعتی شهرستان اقلید تعداد ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق ضبط و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد که شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود متهم را علاوه بر ضبط ماینر به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز