خبرگزاری کار ایران

کشته و مصدومیت سه نفر در پی تصادف خودرو و کامیون در جاده قدیم دماوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۸۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از کشته و مصدومیت ۳ نفر در پی تصادف خودرو و کامیون در جاده قدیم دماوند خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١:٢٩ بامداد روز جاری یک مورد حادثه تصادف در جاده قدیم دماوند به سمت جاجرود به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: محل حادثه دقیقا حوالی بزرگراه تهران-پردیس بود. وقتی که نیروها به محل رسیدند، مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ با سه نفر سرنشین که یک خانم و دو آقای جوان بودند، با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده و در محل متوقف است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان هر سه نفر از خودرو خارج شده بودند، گفت: مشخص نیست که کدام یک از سرنشینان راننده خودرو بود. با حضور عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد که خانم جوان جان خود را از دست داده است و دو نفر دیگر هم به‌شدت دچار مصدومیت شده‌اند.

به گفته وی عوامل راهور نیز در محل حضور داشتند. در نهایت محل حادثه برای بررسی علت به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت ٢:١۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز