خبرگزاری کار ایران

برپایی غرفه‌های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت حضرت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۳۹

در راستای تعظیم شعائر الهی و ایجاد فضای افطار ساده همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء، ۵ غرفه سفره بهشت-افطار ساده در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برپا شد.

به گزارش ایلنا، مهدی قربانعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بیان این مطلب گفت: این طرح با نظر مدیرعامل سازمان و در راستای بزرگداشت شعائر الهی از ابتدای ماه رمضان آغاز و بر اساس آن ۵ غرفه «سفره بهشت افطار ساده» در ۵ مکان ورودی و خروجی سازمان مستقر شد. 

وی افزود: در این غرفه‌ها پرسنل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بسته‌های از افطاری ساده و بهداشتی، به پذیرایی از مهمانان ماه خدا می‌پردازند. 

قربانعلی اضافه کرد: همچنین در کنار هر کدام از این غرفه‌ها فرشی قرار گرفته که با حضور روحانیون معزز، نماز به جماعت نیز قرائت شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در ادامه گفت: این اقدام با هدف احیای نماز اول وقت و افطار ساده ویژه مهمانان ماه خدا صورت گرفته و ان‌شاءالله فراگیر شود. 

قربانعلی ادامه داد: توزیع و ارائه افطاری ساده در حال حاضر با ۱۰۰۰ بسته افطاری ساده آغاز شده و در شب‌های آینده قطعا با حضور گسترده‌تر زائران گلزار شهدا، افزایش خواهد یافت. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تاکید کرد: این غرفه‌ها صرفا مربوط به محیط آرامستان سازمان و قطعات عمومی بوده، اما به موازات این غرفه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، گروه‌های داوطلب مردمی و مدیریت گلزار شهدا نیز با ارائه افطاری ساده و برنامه‌های متعدد فرهنگی از اذان مغرب تا سحرگاه میزبان زائران این گلزار شریف هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز