خبرگزاری کار ایران

برادری و همکاری پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۸۸

​فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بیان داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در دیدار با سردار سرتیپ حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله  با تبریک اعطا درجه سرتیپی به سردار حسن زاده ، بیان داشت: همچون گذشته ارتقا روابط  برادرانه و نزدیک بین سپاه و پلیس را در راستای خدمت بیش از پیش به مردم گرانقدرمان تقویت خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه سربازی مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به مرم بزرگترین مدال افتخار برای ما می باشد، افزود: هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و سپاه می تواند زمینه ارتقا و ثبات و پایداری امنیت و آرامش را به همراه داشته باشد .

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه برادری و همکاری پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است، عنوان داشت: به کوری چشم دشمنان امروز همکاری و هم آفرینی سپاه و پلیس مثال زدنی و مایه مباهات و افتخار همه دوستداران اسلام و انقلاب است.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: سپاه پاسداران امروز مایه مباهات اسلام و انقلاب است و پیشرفت های سپاه در عرصه های مختلف نظامی و علمی و فن آوری و اجتماعی افتخار آفرین است.

سردار رحیمی گفت: امروز به یمن تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی آرامش و امنیت مطلوبی در کشور و در پایتخت کشور غزیزمان حکم فرما است .

در این جلسه سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تبریک سال جدید،  از تلاش ها و ابتکارات سردار رحیمی در استقرار امنیت و آرامش پایتخت،  قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز