خبرگزاری کار ایران

آماده باش صددرصدی پلیس در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۸۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی، بیان داشت: تدابیر و ملاحظات لازم در حوزه ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است تا شهروندان گرانقدرمان بتوانند روز طبیعت را با آرامش و امنیت سپری نمایند.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین رحیمی» این جلسه با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر و ملاحظات لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان محترم در پایتخت بتوانند تعطیلات آرامی را سپری نمایند، اندیشیده شده است، بیان داشت: از قبل از شروع تعطیلات نوروزی تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروزی پلیس در آماده باش کامل می‌باشد. 

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته‌اند و بسیاری از منازل خالی از سکنه می‌باشد، افزود: در تعطیلات نوروزی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در آماده باش کامل می‌باشند و با گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود مشغول تامین امنیت و آرامش شهروندان می‌باشند. 

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در روز طبیعت نیز با آمادگی کامل پلیس آماده انجام وظیفه می‌باشد، عنوان داشت: تدابیر و ملاحظات لازم در حوزه ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است تا شهروندان گرانقدرمان بتوانند روز طبیعت را با آرامش و امنیت سپری نمایند. 

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: برای تامین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در آماده باش کامل هستند. 

سردار رحیمی گفت: لازم است شهروندان گرامی با رعایت دقیق ملاحظات پیشدستانه و پیشگیرانه، امکان دستبرد و سرقت سارقان را کاهش دهند چرا که بطور حتم رعایت برخی نکات به ظاهر کوچک از جمله زدن قفل پدال می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش سرقت خودرو داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز