خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۵۸

​وزیر کشور که در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی رفته است، گفت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه های دولت است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین آغاز عملیات سازه و معماری فاز۱ خط ۳ قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: سفر استانی رئیس جمهوری را برای بازدید از نقاط مختلف استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همراهی می کنیم.
وی هدف از این سفر را ارزیابی طرح های در دست اقدام دانست و ادامه داد: برای تکمیل، سرعت بخشی یا شروع طرح‌ها به شهرهای مختلف استان خواهیم رفت.
وزیر کشور درباره حواشی ایجاد شده در ورزشگاه مشهد به هنگام برگزاری مسابقه فوتبال ایران و لبنان هم گفت: این مساله جزء برنامه سفر ما نبود، اما اتفاق ناگواری افتاد و پیروزی درخشان و سرور و شادی مردم با این پیروزی ارزشمند  تیم ملی با حادثه تلخ ناشی از بی تدبیری مواجه شد که مساله بررسی و با متخلفان برخورد جدی انجام خواهد شد.
وحیدی درباره ناوگان حمل و نقل شهری استان خراسان رضوی هم اظهار کرد: تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از قطار شهری، اتوبوس و تاکسی، از برنامه های دولت برای خراسان رضوی است. تلاش بر این است تا سرعت، کیفیت و بهینه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز