خبرگزاری کار ایران

دستورات رئیس‌جمهور در سفر سرزده به شهرستان پردیس/تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۸۱۰

صبح امروز آیت الله رییسی به طور سرزده در شهرستان پردیس حضور یافت و از وضعیت بیمارستان نیمه کاره این شهرستان بازدید کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ صبح امروز سه شنبه ۹ فروردین آیت الله ابراهیم رییسی با حضور سرزده در شهرستان پردیس از پارک فناوری پردیس و بیمارستان نیمه کاره انصار الغدیر بومهن بازدید کرد.

در این بازدید محسن منصوری استاندار تهران، فرماندار شهرستان پردیس، امام جمعه، بخشداران و مسئولان، رئیس جمهور را همراهی می کردند.

آیت الله رئیسی به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را تامین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید، وجود نداشتن بیمارستان از منطقه دماوند تا تهران را در تناقض با عدالت درمانی دانست و بر تکمیل بیمارستان انصار الغدیر بومهن تاکید کرد.

در ادامه مسئولان بیمارستان گزارشی از مشکلات و موانع تکمیل این واحد درمانی ارائه و رئیس‌جمهور در همان محل، دستورات لازم برای رفع موانع مورد نظر و تامین نیازمندی‌های لازم برای تکمیل بیمارستان را صادر کرد.

در ادامه و پس از بازدید میدانی و گفت‌وگوی رودر رو با مردم؛ رئیس‌جمهور همراه با قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد، در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریعا جبران و زمینه تحویل واحدهای باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز