خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

مرزبانان انتظامی با اقتدار در مرزها ایستاده‌اند تا مردم در امنیت کامل بسر برند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۸۶

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه گفت: شهدا نماد ایستادگی، صبر و مقاومت بوده و وجود آنان، مایه برکت و افتخار کشور است.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه با یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:شهداء نماد ایستادگی، صبر و مقاومت بوده و وجود آنان، مایه برکت و افتخار کشور است.

وی با اشاره به ویژگی و صفات اخلاقی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: امنیت یکی از مهمترین و ضروری ترین نیازهای بشری است و نقش مرزنشینان و اقشار مختلف بسیار تاثیرگذار است.

سردار گودرزی بیان داشت: مرزبانان انتظامی کشور سینه ستبر نظام، با اقتدار در مرزها ایستاده اند تا مردم در امنیت کامل بسر برند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: امروز به طور کلی مرزبانی با داشتن نیروهای با تجربه و درست کار به قله موفقیت رسیده است و به آن ها افتخار می نماید.

گفتنی است،به منظور ارج نهادن به زحمات بی دریغ ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه و به مناسبت آغاز سال نو ، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس و هدایا از جانبازان و ایثارگران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز