خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر:

برنامه‌ای منطبق با تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، برای شرکت نساجی هلال تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۹۹

​رئیس جمعیت هلال احمر امروز در بازدید از شرکت نساجی هلال خواستار تدوین برنامه ای منطبق بر محتوای پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی شد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کولیوند با حضور در شرکت نساجی هلال احمر با تبریک عید نوروز با اشاره به اهداف و برنامه‌های شرکت نساجی هلال احمر گفت: شرکت نساجی هلال احمر باید از وابستگی جدا شود و همانند شرکت های خصوصی موفق برنامه ریزی و راهبری کند.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: باید به ماندگاری و کارآمدی شرکت توجه ویژه شود، و با توجه ویژه به محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است، این مهم را سرلوحه امور قرار دهید.

وی با بیان این که جدیت و تلاش مضاعف باید در سرلوحه فعالیت های شرکت قرار گیرد، گفت: باید بازاریابی جدی در دستور کار قرار گیرد.

دکتر کولیوند فروش محصولات شرکت نساجی به جز هلال احمر در بازار را موفقیت این مجموعه ارزیابی کرد و گفت: باید سهم خودتان را در بازار پیدا کنید.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره تولید، اشتغال آفرینی و مباحث دانش بنیان گفت: باید از بخش تحقیق و توسعه شرکت برای افزایش کیفیت تولیدات استفاده شود تا محصولات با کیفیت را به بازار های مهم صادر شود.

دکتر کولیوند با اشاره به موقعیت هلال احمر ایران در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ گفت: می‌توانیم از این ظرفیت خوب برای صادرات محصولات استفاده کنیم.

 وی با تاکید بر تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق این اهداف باید برای شرکت نساجی هلال تدوین و تهیه شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: سرعت بخشیدن به برنامه ها ضروری است و باید برای عملیاتی شدن برنامه ها تلاش و کار ویژه انجام داد.

کولیوند بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید با کیفیت محصولات را ضروری ارزیابی کرد و گفت: فروش اینترنتی و بهره گیری از فضاهای جدید برای موفقیت شرکت بسیار ضروری است.

وی از انجام برنامه‌هایی برای تولید محصولات شرکت های زیرمجموعه هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: البته باید همواره به این مهم توجه داشت که باید سهم خودتان را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه توجه به بازاریابی و تحقیق و توسعه را از ضروریات موفقیت در شرکت نساجی هلال احمر ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم امسال با افزایش و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود و شاهد تحول بزرگی در زمینه فعالیت های دانش بنیان و همچنین اشتغال آفرینی شویم.

وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در حوزه بین المللی گفت: هم اکنون هلال احمر ایران جزوه جمعیت های موفق و الگو معرفی شده است.

وی در ادامه توجه به بازاریابی و تحقیق و توسعه را از ضروریات موفقیت در شرکت نساجی هلال احمر ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم امسال با تولید و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود تا سودده شده  و شاهد تحول بزرگی شویم.

وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در حوزه بین المللی گفت: هم اکنون هلال احمر ایران جزوه جمعیت های موفق و الگو معرفی شده است.

مدیر عامل نساجی هلال ایران هم در این بازدید با ارائه گزارشی گفت: این شرکت سابقه بیش از 50 ساله دارد و با دو مرکز فعال در تهران و خوانسار فعال است که در سالهای گذشته با مشکلاتی مواجه بود. 

محمد رضا امیریان با اشاره به اینکه آسیب شناسی عملکرد در ابتدای کار کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت کار مشخص شود گفت: یکی از مهم ترین نقاط ضعف این مرکز تک مشتری بودن بود که با سعی و تلاش همه همکاران از تک مشتری بودن خارج شدیم . 

وی همچنین بروز رسانی ماشین ها و خرید تجهیزات برای خط تولید لوله را از اقدامات برجسته اخیر شرکت نساجی خواند و افزود: با پیگیری های دکتر کولیوند موفق شدیم مجوزهای لازم برای سوله های صنعتی بگیریم که این در سال جدید که با شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال زائی مزین شده است به رشد و تعالی این مجموعه کمک شایانی خواهد کرد. 

امیریان همچنین به بحث به روز کردن نرم افزار های مالی و وصول مطالبات از استان ها اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلاتی که در سال های اخیر وجود داشت توانستیم انظباط مالی را در این شرکت اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز