خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از پایگاه های امدادی و ‌کمپ های نوروزی هلال احمر استان فارس در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۱۶

​مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، در ایام عید از پایگاه های امدادی و کمپ های نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، عسکری ضمن تشکر از دعوت و انجام هماهنگی های لازم از سوی جناب آقای مهندس حسین درویشی، مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان فارس، از حضور و مشارکت جوانان پر انگیزه در برپایی بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس تحت عنوان «جوانان هلال، سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماع» تقدیر و تشکر کرد.

عسکری پس از حضور در مرقد مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آن عزیزان، در بازدید از پایگاه های امدادی شهرستان های نی ریز، استهبان و فسا جمعیت هلال احمر استان فارس با توضیحات مسئولان و امدادگران از نزدیک با روند و چگونگی ارائه خدمت به مسافران نوروزی مطلع شد.

عسکری در پایان از تلاش همه ی عوامل تلاشگر در مجموعه امداد و نجات هلال احمر فارس که در جهت پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر تلاش می کنند و به ارائه خدمات متنوع امدادی، آموزشی، حمایتی و ... می‌پردازند، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است که بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در استان فارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز