خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار میادین میوه و تره‌بار از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۵۱

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ میدان و بازار میوه و تره‌بار در هفته اول عید اعلام کرد: از فردا ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار شهر تهران فعال هستند.

به گزارش ایلنا، ایوب فصاحت با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ میدان و مرکز میوه و تره‌بار در هفته اول عید در تهران گفت: از فردا فعالیت ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار در هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. علاوه بر ۲۲ میدان اصلی و بیش از ۸۰ بازار پرتردد که در هفته اول فروردین فعال بودند، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از صبح شنبه ششم فروردین فعالیت خود را شروع می‌کنند. 

فصاحت با بیان اینکه تعطیلات ابلاغ شده بازارهای میوه و تره‌بار به منظور آرامش خاطر و رفاه حال مردم لغو شده، افزود: از همکاران خود خواستیم برای فعالیت حداکثری از صبح روز سه‌شنبه سوم فروردین، ۲۲ میدان و بیش از ۸۰ بازاری که بیشترین مراجعات را دارند، باز و در خدمت شهروندان باشند. 

بنا بر اعلام سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر عرضه ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره‌بار از جمله: محصولات تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج، حبوبات و… با قیمت مصوب، ادامه داد: امروز میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه محصولات و کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مورد اعتماد و اتکای مردم قرار گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز