خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

معیشت کارکنان انتظامی از دغدغه اصلی فرماندهان است/ هدف‌گذاری ویژه برای برخورد با قاچاق در مرزها و پایانه‌ها در سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۳۶۵

جانشین فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه هدف گذاری ویژه ای برای برخورد با قاچاق در مرزها و پایانه های کشور صورت گرفته است، گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و فرماندهان مجموعه انتظامی معیشت کارکنان مجموعه انتظامی کشور است.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره استفاده از سامانه‌های هوشمند و فناوری‌های نوین در سال ۱۴۰۰ گفت: ما در بهره برداری از سامانه‌ها و فناوری‌ها اقدامات خوبی را در سال ۱۴۰۰ انجام داده‌ایم. 

وی ادامه داد: اما برنامه‌هایی که مصوب بود و باید از طریق تامین اعتبار خریداری می‌شد، قدری با مشکل مواجه شده و با برنامه‌های مصوب فاصله داریم. 

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۱ انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در برنامه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه این مصوبات به صورت جدی و کامل دیده شده است. 

سردار رضایی تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدات ما در سال ۱۴۰۱ هدفگذاری ویژه درخصوص مقابله با قاچاق کالا در مرزها و پایانه‌ها است و قطعا با آن با جدیت مقابله خواهیم کرد. 

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بهبود وضعیت معیشت کارکنان انتظامی کشور در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و فرماندهان مجموعه انتظامی معیشت کارکنان مجموعه انتظامی کشور است. 

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: حقیقتا اقداماتی که انجام می‌دهند و خدماتی که به مردم و نظام ارائه می‌دهند با معیشت آن‌ها قدری فاصله دارد.با ایجاد شهرک‌های سازمانی خانه‌های ملکی و سایر مولفه‌هایی که براساس آن خدمات ارائه می‌دهند به بهبود وضعیت معیشت آن‌ها کمک می کنیم.

سردار رضایی تصریح کرد: ما به دولت سیزدهم و مجلس انقلابی امیدواریم و انشالله با برنامه ریزی‌هایی که انجام خواهند داد انشالله ما در سال ۱۴۰۱ شاهد این تحولات باشیم. 

وی تاکید کرد: همه کسانی که بودجه ریزی می‌کنند به جایگاه والای ماموران انتظامی در آرامش جامعه توجه داشته باشند اگر این سازمان مقتدر و مهربان تقویت شده و نیازمندی‌هایش تامین شود در همه مولفه‌های آرامش کشور تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز