خبرگزاری کار ایران

امیدواریم در سال آینده سر و سامانی به وضعیت بی‌سر و سامان به وجود آمده داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۶۰

رییس شورای شهر تهران گفت: انشالله آقای رییسی با برنامه ریزی خوبی که دارند و تلاش‌های جهادگونه سر و سامانی به وضع بی‌سر و سامانی که در کشور ما به وجود آمد داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز ۲۵ اسفند ماه را که سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه به دست رژیم صدام است را یادآوری می‌کنم.

او ادامه داد: صدام بخشی از خاک و مردم خود را به خاک و خون کشید. ما چند ساعت بعد از حادثه به محل رسیدیم و شاهد حوادث غم‌انگیز فراوانی بودیم که نمی‌توان آنرا بازگو کرد. شخصی که خود را به آب رسانده بود تا صورت خود را بشوید و از سموم شیمیایی رهایی پیدا کند و نظایر این بسیار در آن حادثه رخ داد. صدام به خاطر اینکه با جمهوری اسلامی روی خوش نشان دادند مردم خود را آنگونه وحشیانه بمباران می‌کند و جالب است که کسی نیز به آن‌ها چیزی نگفت.

چمران افزود: این دوگانگی در تبلیغات را که امروز می‌بینیم آن زمان نیز رواج داشت. صدام این بمباران شیمیایی وحشتناک را انجام داد و کسی هم به او چیزی نگفت. حتی برای صدام کنار بغداد یک کارخانه تولید مواد شیمیایی درست کردند که بمب شیمیایی تولید کند و نیازی به تهیه از اروپا نداشته باشد.

او تاکید کرد این بمباران یک صفحه سیاه و ننگینی در زندگی بعثی‌های عراق و صدام است که انجام شد.

چمران در ادامه ضمن تبریک ایام نیمه شعبان گفن: میلاد نیمه شعبان را تبریک می‌گویم و انشالله بر همه ما مبارک باشد و وجود حضرت ولیعصر را چه در دوران غیبت و چه در دوران ظهورش درک کنیم.

چمران با اشاره به شروع جلسات شورا در سال آینده گفت: امروز جلسه پابانی شورا است و بعد از ۱۳ فروردین جلسات سال جدید شروع خواهد شد. امیدواریم سال آینده برای همه ملت‌ها به ویژه ملت ما سال موفقیت، پیروزی و برپایی حکومت عدالت جهانی و سال موفقیت همه ما باشد.

او با اشاره به مذاکرات برجامی ایران گفت: در مذاکراتی که داریم و اطلاع نداریم در آن چه می‌گذارد انشالله به خوبی بگذرد و ضربات گذشته بر پیکر ما وارد نشود امیدواریم سال آینده سال موفقیت و پیروزی باشد و انشالله آقای رییسی با برنامه ریزی خوبی که دارند و تلاش‌های جهادگونه سر و سامانی به وضع بی‌سر و سامانی که در کشور ما به وجود آمد داده شود. انشالله که بر همه مردم و ملت ما نوروز مبارک باشد و سال موفقیت و پیروزی و سلامتی و تندرستی و دستیابی به ایده‌ها و برنامه‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز