خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۹ استان/ ۲ جاده مسدود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۹۸۱

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور با اعلام محورهای مسدود گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۹ استان گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره محورهای مواصلاتی کشور گفت: در استان یزد، جاده اردکان - نایین و بالعکس بدلیل وزش باد شدید وگردوخاک و نبود دید کافی برای رانندگی و پایین آمدن ایمنی تردد بصورت موقت تا اطلاع بعدی مسدود است و تیمهای پلیس راه و راهداری در محل حضور دارند. 

وی درباره انسداد جاده هراز نیز ادامه داد: جاده هراز به علت اجرای عملیات عمرانی تونل و ایمن‌سازی مسیر تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۲۴ مسدود است. مسیر جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس خواهد بود. 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور کشور تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است. 

سرهنگ شیرانی همچنین درباره آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی گفت: بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی گزارش شده است. 

وی ادامه داد: وزش باد شدید و گردوخاک در برخی از جاده‌های استان‌های اصفهان و یزد از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور تصریح کرد: بارش‌ها در جاده‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی‌ها افزایش یافته است. در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده‌ها به همراه بی‌احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف های زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی برای پیشگیری از این نوع تصادفات ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز