خبرگزاری کار ایران

بازدید از مناطق جنگی یکی از برنامه‌های عیدنوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۰۵

رییس شورای شهر تهران گفت: یکی از برنامه‌های عید می‌تواند بازدید از مناطقی باشد که در آنجا ما یا شهید دادیم و یا برنامه دفاع مقدس در دوران جنگ در آنجا اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در پنجاه و دومین جلسه شورا بیان کرد: روز جمعه بیستم اسفند ماه روز راهیان نور نامیده شده و یکی از حرکت‌های خوبی بود که بعد از پایان دفاع مقدس در کشور ما شکل گرفت.

وی افزود: آغازگر این امر ما و دوستانمان در زمان فعالیت خود در بنیاد حفظ آثار بودیم. ما در آنجا مردم را به بازدید از جبه‌های نبرد حق علیه باطل دعوت کردیم و خوشبختانه دوستان بعدی که آمدند تلاش بیشتری داشتند و موفقیت ‌فراوانی را کسب کردند. به گونه‌ای که مقام معظم رهبری به یکی از پایگاه‌های خوزستان تشریف فرما شدند و برای مردم سخنرانی کردند و این خود الگویی برای ادامه راهیان نور شد.

چمران ادامه داد: به علت بیماری کرونا و مشکلاتی که ممکن بود ایجاد شود راهیان نور لغو و قرار شد که امسال مجددا شروع شود. لازم به ذکر است که از هم اکنون دانشگاه‌ها و مدارس باید برنامه‌های خودشان را آغاز کنند.

رییس شورای شهر تهران در پنجاه و دومین جلسه شورا گفت: راهیان نور یکی از برنامه‌های خوبی است که مردم از نزدیک صحنه‌ها و مکان‌های دفاع مقدس را می‌بینند و تا اندازه‌ای در حال و هوای آن مکان‌ها قرار می‌گیرند. زیرا تا زمانی که فرد در آن مناطق نباشد نمی‌تواند حال و هوای آن را درک کنند.

وی افزود: امیداریم امسال هم استقبال خوبی شود و ما هم تشویق می‌کنیم زیرا یکی از برنامه‌های عید می‌تواند بازدید از مناطق و صحنه‌هایی باشد که در آنجا ما یا شهید دادیم و یا برنامه دفاع مقدس در دوران جنگ در آنجا اجرا شده است.

چمران در پایان تاکید کرد: انشالله دوستان ما هم در ستاد راهیان نور و هم در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که هماهنگی و مسئولیت این کار را بر دوش دارند توفیق بیشتری داشته و موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز