خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

به دنبال توسعه فرمانداری تهران هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۲۱

فرماندار تهران گفت: من حتما به دنبال توسعه فرمانداری هستم اما این به معنای دعوا و نزاع نیست و ما آمده ایم که کار مردم را جلو ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم محمد تهرانی، فرماندار تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران که عصر امروز با حضور استاندار تهران و سایر مدیران و مسئولان برگزار شد، گفت: هر کسی هر جا هست فارغ از عنوان آنجا مرکز عالم است و باید کار کرد.

وی ادامه داد: درهم تنیدگی تهران مهمترین مشکل تهران است ارشد ترین مقامات کشور شهروند تهران هستند.

وی ادامه داد: این درهم تنیدگی باعث می شود ساماندهی درستی نشود به کارها داد. من شناخت مناسبی از تهران دارم و به این راحتی کارها به انجام نمی رسد.

فرماندار تهران با اشاره به مشکلات تهران گفت: مشکلات امنیت اقتصادی و اجتماعی تهران معضلات عمومی کشور است که هر کدام حل شود مشکلات کشور حل می شود اما بزرگی کار نباید باعث شود که در حل مشکل کوتاهی کنیم.

تهرانی تصریح کرد: قواعد در تهران متفاوت است. چارت فرمانداری شهر تهران پاسخگوی نیاز تهران نیست و باید تفاوت در تهران دیده شود و من به جد به دنبال توسعه فرمانداری تهران در سطح مناطق و ناحیه محور کردن فرمانداری تهران هستم.

فرماندار تهران اظهار کرد: یک اتفاق خوب بین شهرداری استانداری و فرمانداری افتاده است. من حتما به دنبال توسعه فرمانداری هستم اما این به معنای دعوا و نزاع نیست و ما آمده ایم که کار مردم را جلو ببریم. رفع مشکلات تهران تنها با اتفاق نظر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز