خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش:

بزرگترین دستاور شورای عالی آموزش و پرورش "سند تحول بنیادین" است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۹۲

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از زمانی که سند تحول نگاشته شده، شش وزیر رفته و آمده است، خیلی‌ها در ذهنشان این است که مجری سند شورای عالی است اما در اصل به عهده خود وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود امانی طهرانی، دبیر شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم یکصدمین سال تاسیس این شورا اظهار داشت: امروز دغدغه‌های معلمان از حوزه آموزش به حوزه پداگوژی و فراتر رفته است و این سرمایه برای همه ما ارزشمندتر است. سرمایه بعدی کسانی هستند که از همین معلمان برآمده‌اند، اینکه می‌بینید هر ساله مواد آموزشی به تمام دانش آموزان می رسد حاصل تلاش کسانی است که آن را تولید می کنند.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش یک نهاد اصیل است و یک سرمایه ملی به شمار می‌آید‌. سرمایه بعدی شورا استقلال اوست البته هر آنچه که مجلس قانون می‌گذارد در اینجا هم قانون گذاری می‌شود‌‌. سرمایه بعدی شورا اتقان مصوبات است‌. مذاکرات شورای عالی جای افتخار دارد زیرا افرادی که به این شورا می‌آیند بسیار پخته اظهار نظر می‌کنند.

امانی گفت: بزرگترین دستاور شورای عالی آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که شاید در کشور هیچ سندی تا این اندازه مورد تاکید رهبری نبوده است. شورای عالی امروز در مقامی قرار گرفته که چشم‌های امیدی بر آن گشوده شده است، عده‌ای انتظار دارند که شورا در مقام درک، ترسیم دقیق و حل مساله عمل کند.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از زمانی که سند تحول نگاشته شده، شش وزیر رفته و آمده است، خیلی‌ها در ذهنشان این است که مجری سند شورای عالی است اما در اصل به عهده خود وزارت خانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز