خبرگزاری کار ایران

بر اساس تفاهمنامه‌ای سه جانبه:

سازمان نظام پرستاری ۱۰ هزار مراقب تربیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۸۰

تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین سازمان نظام پرستاری، سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان بهزیستی به منظور تربیت ۱۰ هزار مراقب؛ امروز با حضور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی امضا شد. بر اساس این تفاهمنامه آموزش فراگیران و مراقبان به عهده سازمان نظام پرستاری و هیئت مدیره‌های این سازمان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان نظام پرستاری، سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان بهزیستی با حضور حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، غلامحسین حسینی نیا، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد. 

بر اساس این تفاهمنامه سه جانبه، ۱۰ هزار مراقب برای فعالیت در عرصه‌های مختلف از جمله مراقبت و خدمات‌رسانی به سالمندان، بیماران صعب العلاج و مزمن، معلولان و کودکان تربیت می‌شود و به این ترتیب ارائه این خدمات ویژه و زیست بوم جامعه در حوزه رفاه اجتماعی و خدمت‌رسانی به این گروه‌ها شکل می‌گیرد. 

بر اساس این تفاهمنامه مشارکت و همکاری سه جانبه؛ تامین مربیان؛ تامین مواد آموزشی و آموزش فراگیران در سراسر کشور با سازمان نظام پرستاری و هیات مدیره‌های این سازمان در سراسر کشور خواهد بود. 

همچنین تامین مکان؛ فضاهای آموزشی، امکانات و تکنولوژی آموزش با سازمان فنی و حر فه‌ای و بکارگیری و ایجاد اشتغال برای مهارت آموزان به عهده سازمان بهزیستی کشور است. 

میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری در حاشیه مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: با این اقدام ارزشمند؛ یک شبکه آموزش بزرگ و کشوری با تامین زنجیره‌های مراقبت، مهارت و اشتغال توسط سه سازمان با ایجاد هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های همدیگر در جهت تربیت مراقب برای خدمت‌رسانی به بیماران مزمن و صعب العلاج، سالمندان و کودکان در اکوسیستم غیر بیمارستانی؛ با توسعه مراقبت‌های جامعه نگر و جامعه محور ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز