خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز خبرداد:

کارگاه آموزشی مهارت های اساسی برای زنان زندانی آزاد شده

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۰۹

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و شغلی با رویکرد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت، پشتیبانی و آماده سازی زنان زندانی آزاد شده فاقد حمایت اجتماعی و خانوادگی بعد از آزادی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، مظفر الوندی افزود: این کارگاه ها بر اساس تفاهمنامه همکاری منعقد شده بین انجمن حمایت زندانیان مرکز و  مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج تهران انجام شده است.

وی هدف از برگزاری این کارگاهها را حمایت و بهبود وضعیت روحی زنان بند نسوان و ارتقا توانمندی ها و آماده سازی آنان برای زندگی بهتر پس از آزادی از زندان عنوان کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز اظهارداشت: این آموزشها پیرامون محورهای سلامت اخلاقی افراد و تاثیر آن بر سلامت خانواده و اجتماع و نیز اصول و آشنایی با راه های ایجاد کسب و کار برگزار شده است.

وی گفت: هماهنگی هایی هم از سوی مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج با سازمان بهزیستی صورت گرفته تا خدمات و حمایت های بهزیستی نیز شامل این افراد گردد.

الوندی افزود: علاوه بر خدمات آموزشی ارائه شده و اهداء سبدکالا؛ بسته های ویژه ای نیز در پایان دوره بنا بر نیازهای و نظرات کارشناسان مجموعه شامل کمک هزینه هایی برای اسکان و ایجاد اشتغال این افراد در نظر گرفته شده که به آنان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز