خبرگزاری کار ایران

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ سرویس‌دهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۷۲۸

با توجه به ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط ۵ متروی تهران و حومه، سرویس‌دهی در محدوده ایستگاه‌های کرج تا هشتگرد، جمعه ۶ بهمن‌ماه سال جاری انجام نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط ۵ متروی تهران در محدوده ایستگاه‌های کرج تا هشتگرد از ۲۲ دی‌ماه آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی، روزهای جمعه و تعطیل تردد قطار در این محدوده انجام نمی‌شود و همانند گذشته، به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوس‌رانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران انجام شده است. 

گفتنی است فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ده کیلومتر است و هر هفته از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه آغاز و با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و تا صبح روز شنبه خط برای سرویس‌دهی مسافری آماده می‌گردد و تا کنون کار اورهال ۵۲۰۰ متر آن در مسیر اصلی و اقدامات تکمیلی اورهال در سایر بخش‌ها و پایانه مهرشهر به طول ۱۵۰۰ متر به طور کامل انجام شده است. 

لازم به توضیح است در روز جمعه ۶ اسفندماه سرویس‌دهی در خط ۵ متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان‌بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز