خبرگزاری کار ایران

۲۵ میز خدمت شناسه دار سازمان حفاظت محیط زیست به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۱۴

زمینه ۲۵ خدمت سازمان حفاظت محیط زیست فراهم شده و شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه از این خدمات الکترونیکی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در حال حاضر زمینه ۲۵ خدمت سازمان حفاظت محیط زیست فراهم شده و شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه از این خدمات الکترونیکی بهره‌مند شوند. 

شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به سازمان حفاظت محیط زیست درخواست‌های خود را انتقال داده ودر جریان نتیجه درخواست اعلام شده قرار بگیرند. 

خدمات الکترونیکی شناسه دار سازمان حفاظت محیط زیست شامل؛ ارائه مجوز‌های تنوع زیستی، امدادرسانی در حوادث و مخاطرات زیست محیطی، نظارت و پایش محیط زیست، نظارت بر عملکرد زیست محیطی، ارائه آمار و اطلاعات زیست محیطی، تدوین ضوابط و مقررات حوزه محیط زیست، ارائه مجوز‌های زیست محیطی دریایی، ارائه مجوز‌های زیست محیطی، ارائه خدمات آموزشی محیط زیست، پاسخ به استعلامات محیط زیست، فرهنگسازی و ترویج حفظ محیط زیست، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و تعیین خسارات در حوزه محیط زیست است. 

متقاضایان جهت استفاده از خدمات غیر حضوری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس اینترنتی doe. ir ودر قسمت میز خدمات الکرونیکی وارد شده و از امکانات این بخش استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز