خبرگزاری کار ایران

تمدید اجرای طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۶۶

طرح بخشودگی برای دانشجویان و دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان برای بدهکاران این صندوق تا پایان بهمن تمدید شد.

به گزارش ایلنا، طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان که از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز شده بود تا روز ۳۰ بهمن تمدید شد.

این طرح به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرایی می‌شود.

دانشجویان و دانش آموختگانی که از تسهیلات و وام‌های صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شده‌اند و دارای اقساط معوق می‌باشند، می‌توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره‌مند شوند.

دانش آموختگان با پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده می‌توانند از تسهیلات حمایتی صندوق بهره‌مند شودند.

همچنین دانشجویان که به واسطه‌عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می‌شود.

در صورت پرداخت یک جای کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه بدهکاران مشمول بخشودگی صد در صدی کارمزد می‌شوند.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز