خبرگزاری کار ایران

فراخوان بهره‌مندی از آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در ۴۰ میدان شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۸۶

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از انتشار فراخوان بهره‌مندی از آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در ۴۰ میدان شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا صیادی از زیباسازی میادین شهر در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران با حضور هنرمندان مجسمه‌ساز خبر داد و در این باره گفت: ایجاد هویت بصری و توسعه پایدار شهری با استفاده از هنر مجسمه‌سازی از اقداماتی است که در سال پیش رو مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او افزود: با توجه به اهداف سازمان زیباسازی، جذب ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه هنرمندان مجسمه‌ساز، در مرکز توجه قرار خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد که با استفاده از هنر مجسمه‌سازان، فضایی متناسب را در میدان‌های شهر ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره انتشار فراخوانی مبنی بر طراحی هنری ۴۰ میدان تهران، اظهار کرد: تهران دارای فضاهای متنوعی در قالب میدان‌های اصلی، فرعی و محلی است که نیاز دارد آثار هنری متعددی با مضامین و سبک‌های متفاوت و متنوعی در آن ارائه شود.

صیادی خاطرنشان کرد: بدیهی است که نوآوری و خلاقیت، یکی از عناصر مهم در آثار هنری فضاهای شهری است، زیرا این نوع از کارهای هنری، نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه و شهروندان به عهده دارند. به همین خاطر نیز فراخوانی برای دعوت از هنرمندان مجسمه‌ساز در ارائه آثاری برای این میدان‌های شهری، منتشر شده است.

او ادامه داد: میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان شهید طهرانی مقدم، میدان صنعت، میدان ونک، میدان شهید احمدی روشن، میدان رسالت، میدان شاهد، فلکه سوم تهرانپارس، فلکه اول شهران، میدان ولی عصر (عج)، میدان انقلاب اسلامی، میدان سپاه، میدان هفت حوض، فلکه اول تهرانپارس، میدان آزادی (شمال شرقی تپه۳)، میدان جمهوری، میدان راه آهن، میدان منیریه، میدان قیام، میدان محمدیه، میدان خراسان، فلکه اول نیروی هوایی، فلکه دوم نیروی هوایی، میدان شهدای تفحص، میدان مالک اشتر، میدان آقا نور،میدان امام رضا (ع)، میدان بازار دوم، میدان بهاران، میدان معلم، میدان الغدیر، میدان ماهان، میدان معلم، میدان غیبی، میدان عبدالعظیم، میدان محمد رسول الله، میدان فرهنگ، میدان تهرانی مقدم و میدان فولادوند، مواردی هستند که از تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران برای این فراخوان انتخاب شده‌اند.

بر اساس گزارش سایت شهر، هنرمندان می‌توانند تا ۱۰ اسفندماه سال جاری برای ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند و آثار مورد نظر خود را در قالب طرح تعیین شده به نشانی الکترونیکی hajm.zibasazi@tehran.ir ارسال کنند.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدیریت آثار حجمی سازمان زیباسازی شهر تهران واقع در عمارت عین الدوله واقع در تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن ۴۷-۲۲۹۶۹۷۴۴ اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز