خبرگزاری کار ایران

سی‌امین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۲۵

سی امین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سی امین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد. وی در این جلسه با سلام و درود به روان پاک شهداء و امام شهداء (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سخنان خود را آغاز نمود و فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت و همچنین ضمن بیان مطالبی سالروز شهات حضرت امام هادی علیهم السلام را تسلیت عرض نمود. 

معاون وزیر و رئیس سازمان با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: پیشرفتهای بسیاری را پس از انقلاب اسلامی شاهد بوده و هستیم که بر کسی پوشیده نیست و صد البته پیشرفتهای بسیار خوبی هم در حوزه سوادآموزی داشتیم و این اتفاق خوب و مبارک در سایه انقلاب و به همت همه دست اندرکاران عرصه سواد آموزی به بار نشست و امروز شاهد رشد مثبت سوادآموزی در کشور هستیم. 

محمدزاده سپس به گزارش‌های خوب ارائه شده توسط آقایان خاکزاد معاون امور آموزشی، بازگیر مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی و مشهدی عباس مدیر دفتر پژوهش و تولید محتوا اشاره نمود و از تلاش‌های همکاران مختلف تقدیر و تشکر کرد. 

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تشکیل جلسه با مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تأمین اعتبارات برنامه‌های سوادآموزی اشاره کرد و گفت: جلسه بسیار خوبی داشتیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ثمرات خوبی از آن باشیم. 

وی ادامه داد: در بحث انتصابات معاونین سوادآموزی استانها لازم است نهایت دقت نظر انجام گردد و مراحل بررسی در کمیته انتصابات انجام پذیرد. 

محمد زاده در بخش دیگری از صحبتهای خود به رهنمودها و کمک‌های شایان حاج آقای قرائتی اشاره نمود و از حضور ارزشمند ایشان و مشاوره‌های بسیار خوبی که در مسیر رشد و تعالی سوادآموزی داشته و دارند تقدیر و تشکر نمود. 

وی در پایان از همه تلاش‌ها، همیاری و همکاری نیروهای ستادی، معاونتهای سوادآموزی و کارشناسان در استانها تقدیر و تشکر ویژه نمود و گفت: هر اتفاق خوب و مثبتی که در این سازمان شکل گرفت و کسب رتبه‌های برتر مختلف در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی را مرهون تلاشهای بی‌وقفه همکاران می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز