خبرگزاری کار ایران

آلودگی هوای پایتخت برای گروه‌های حساس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۸۸

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۳ بهمن ماه) کیفیت هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است و آلودگی هوا تا آخر وقت افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز(۳ بهمن‌ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از استقرار توده هوای سرد و پایدار است که منجر به انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته شده است.

تداوم این شرایط جوی در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. استمرار پایداری و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت یکشنبه (۳ بهمن ماه) همراه با افزایش ترافیک شامگاهی باعث تجمع ذرات معلق می‌شود و به تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

با آغاز تردد خودروها در صبح روز دوشنبه (۴ بهمن‌ماه) بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. تجمع آلاینده‌ها در طول روز نیز ادامه خواهد داشت.

افزایش ترافیک همراه با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه( ۴ بهمن ماه) و عدم وزش باد مؤثر سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۱۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۳ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز