خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز اورژانس تهران خبر داد:

ثبت بیش از ۱۹ هزار ماموریت اورژانس طی هفته گذشته در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۳۲۶

سرپرست مرکز اورژانس تهران از افزایش مسمومیت با مونوکسید کربن طی هفته گذشته خبر داد.

یحیی صالح طبری در گفت و گو با خبرنگار ایانا، درباره حوادث هفته گذشته که از ۲۴ دی تا ۱ بهمن ماه رخ داده است اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۱۹۱۵۷ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت ها ۴۰۶۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵۰۹۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۵۶۴۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد ۳۹۹۰ تماس مربوط به مشاور کرونا و ۲۴۰۴ تماس نیز مربوط به تماس مزاحمان با این مرکز بوده است.

طبری با بیان اینکه از مجموع ماموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۰۳۹مورد حوادث ترافیکی و  ۱۷۱۱۸ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است، گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به تصادفی با ۷ مصدوم بود.

سرپرست اورژانس تهران در خصوص آمار مسمومیت با مونوکسید کربن نیز گفت: در این بازده زمانی ۱۲۲ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۳ سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز