خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت آب و هوا:

پیش‌بینی بارش شدید برف در استان کردستان برای امروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۳۷

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در راه‌های مواصلاتی بین زنجان تا گیلان، قزوین تا گیلان، البرز و تهران تا گیلان و مازندران بارش های برف را شاهد هستیم که ممکن است، خطرزا باشد.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ارتباط با آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب‌و‌هوا به خبرنگار ایلنا گفت: برای امروز در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان، زنجان و مرکزی، قزوین، گیلان، مازندران، جنوب کرمان، هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان با بارش هایی مواجه خواهیم بود. 

او در ادامه گفت: همچنین بارش‌هایی را در ارتفاعات استان تهران و البرز و بارش‌های شدید برف را در استان کردستان شاهد خواهیم بود. در ارتفاعات گیلان نیز در راه‌های مواصلاتی بین زنجان تا گیلان، قزوین تا گیلان، البرز و تهران تا گیلان و مازندران بارش های برف را شاهد هستیم که ممکن است خطرزا باشد.

ضیاییان گفت: برای روز سه شنبه بارش های خفیفی را در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم داشت. از طرفی در روز سه شنبه استان‌هایی مانند بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش‌های خوبی را شاهد خواهند بود. همچنین بارش‌هایی را روی استان چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرقی استان خوزستان و بارش های پراکنده‌ای برروی استان‌های مرکزی و قم خواهیم داشت.

او افزود: خراسان جنوبی نیز از این بارش ها در روز سه شنبه بی نصیب نیست و در نیمه جنوبی آن نیز بارش‌ها می‌تواند خوب باشد. این سامانه روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود و در این روز فقط بارش‌های پراکنده ای را برروی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از هرمزگان خواهیم داشت. 

ضیاییان گفت: پیش بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری روز پنجشنبه دوباره از شمال غرب کشور وارد شود و بارش هایی را در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر داشته باشیم.

او افزود: این هفته چندان وضعیت آلوده‌ای را در شهرها با توجه به عبور سامانه های متناوب بارشی نداریم. برای تهران نیز فردا احتمال بارش های خفیفی را داریم، هوا ناپایدار است و باعث می‌شود با انباشت آلاینده ها مواجه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز