خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۱۲۳۹ تن در حوادث جوی ۶ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۶۷۰

​رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۹ نفر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ولیپور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در برف و کولاک و آبگرفتگی‌های رخ داده در کشور طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: طی دو روز اخیر ۱۱ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متاثر از مداخلات جوی و به تبع آن حوادث ناشی از آن بودند که در تمامی این استان‌ها عوامل امدادو نجات در آماده باش قرار داشتند.

وی ادامه داد:‌ از میان این ۱۱ استان‌ عملیات امدادونجات در ۲۰ شهرستان از شش استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوب اجرا شده که درجریان آن به ۱۲۳۹ نفر امدادرسانی شده و ۷۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این عملیات‌ها در شش شهر، ۱۱ روستا ، دو منطقه عشایری و ۹ محور کوهستانی انجام شده است، همچنین ۶۱ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شدند.

ولیپور خاطرنشان کرد: ۱۰۵ تیم شامل ۱۵۳ تن از امدادگران جمعیت هلال احمر در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز