خبرگزاری کار ایران

تقدیر از گروه‌های مشارکتی در اطفاء حریق پارک ملی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۴۴

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان خبر داد: صبح امروز ساعت ۶:۱۰، حریق‌های پارک ملی گلستان اطفاء شد و خوشبختانه حریق فعالی نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، «محمدرضا کنعانی»، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان از همکاران منابع طبیعی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر، نیروهای مردمی روستاهای تنگه راه و قوش چشمه، فرمانداری، مدیریت بحران و استاندار استان که همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر کرد. 

وی بابیان این‌که امروز با حضور ۱۰۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، محیط‌زیست، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در مناطقی که دستخوش حریق شده‌اند تا عملیات پاکسازی را انجام دهند، گفت: امیدواریم این هماهنگی‌ها استمرار داشته باشد و شرایط آب و هوایی با ما یاری کند. 

مدیرکل اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان در ادامه ضمن عذرخواهی از وقفه ایجادشده در ارسال اطلاعات مربوط به اطفاء حریق، از اصحاب رسانه که همراهی لازم را در اطلاع‌رسانی بهنگام داشته‌اند، تشکر کرد. 

گفتنی است؛ در یک هفته اخیر پنج حریق در پارک ملی گلستان رخ داد که حریق چهارم و پنجم به علت خشکی هوا و وزش باد شدید دوباره فعال شد و در حال حاضر همه حریق‌ها خاموش شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز