خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران؛

تمام اظهارات درباره حادثه مترو تهران گمانه‌زنی است/ فقر و عقب افتادگی در تجهیز ناوگان زمینه‌ساز حوادث است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۳۳

شهردار تهران گفت: همه صحبت هایی که تا الان می شود گمانه زنی است و هیچ دلیل واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد وجود ندارد. چرا که این گونه سوانح از شرایط پیچیده ای برخودار است. دلایل باید به کمیسیون سوانح برود و با چک کردن کل اطلاعات قبل و حین حادثه، نتیجه معلوم می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهرداری تهران در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره حادثه صبح امروز مترو خط 5 گفت: به لطف الهی  بخش عمده مصدومین به صورت سرپایی ترخیص شدند و 11 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند. 9 نفراز مصدومین به زودی ترخیص خواهند شد و دو نفر نیاز به بررسی ویژه دارند و در حال رسیدگی به شرایط آنها هستیم و انشالله به زودی تعیین تکلیف شوند. 

او درباره تعهد شهرداری در پرداخت هزینه درمانی مصدومین  گفت: بیمه هستند و محدودیتی وجود ندارد. خدا را شاکریم که حادثه جانی نداشتیم. بخش زیادی از مصدومین به دلیل خروج از واگن ها و شرایط اضطرار دچار مصدومیت شده بودند و عدد مصدومینی که در داخل واگن مصدوم شده بودند حدود 6 نفر بود. 

شهردار تهران درباره فعالیت مجدد خط 5 گفت: خط 5 الان فعال هست و فعالیت عادی از گلشهر تا وردآورد انجام می شود.  همکاران من از ساعت 7:10 دقیقه که این اتفاق رخ داد مشغول فعالیت هستند و امیدواریم بتوانیم شرایط را  برای برگشت مسافران به کرج به مسیر عادی برگردانیم. 

زاکانی تاکید کرد: هر اتفاقی رخ دهد از طریق ارائه خدمات از طریق اتوبوسرانی خللی برای انتقال مسافران پیش نخواهد آمد. 

شهردار تهران درباره علت وقوع حادثه گفت: همه صحبت هایی که تا الان می شود گمانه زنی است و هیچ دلیل واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد وجود ندارد. چرا که این گونه سوانح از شرایط پیچیده ای برخودار است. دلایل باید به کمیسیون سوانح برود و با چک کردن کل اطلاعات قبل و حین حادثه و نتیجه معلوم می شود.

او با تاکید بر اینکه هرچه تا الان گفته شده گمانه زنی است گفت: اما چیزی که زمینه ساز حوادث است فقر و عقب افتادگی مشخصی است که ناظر به تجهیز ناوگان، اورهال و به روز رسانی ناوگان و کمبودها است و امیدواریم با کار جدی که دارد صورت می کیرد بتوانیم جبران کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز