خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره خسارت حادثه خط مترو/ زمان بازگشایی خط به غروب موکول شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۹۶۰

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: مرحله به مرحله پیش می‌رویم و مشکلاتی پیش می‌آید که باید آن‌ها حل کنیم، اما امیدواریم تا غروب بتوانیم مسیر را بازگشایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامراه آزادی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت درباره آخرین وضعیت حادثه مترو تهران-کرج گفت: دوزاده واگن آزاد شده‌اند و این دوازده واگن خسارت آنچنانی نداشتند. الان مساله بر روی ۴ واگن است که باید جداسازی شوند. 

او ادامه داد: همکاران من جک‌های ریلی، افقی و عمودی را نصب کردند که بتوانیم ۴ واگن را جداسازی کنیم و روی ریل بازگردانیم. 

آزادی درباره پیش بینی راه افتادن مجدد خط گفت: مرحله به مرحله که پیش می‌رویم مشکلاتی پیش می‌آید. که باید آن‌ها حل کنیم و زمان ممکن است جابجا شود. اما تمام تمهیدات لازم، ابزار، ماشین آلات و امکانات در کنار خط موجود است و نیروهای متخصص ما کارها را مرحله به مرحله انجام می‌دهند تا بتوانیم زمان را کوتاه کنیم. 

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران درباره خسارت‌های وارده گفت: گزارش‌ها آماده نیست و واگن‌ها باید جداسازی شوند و روی ریل قرار بگیرند و به تعمیرگاه برود. الان چهار واگن باید به تعمیرگاه بروند و بقیه واگن‌ها مشکل خاصی ندارند. یعنی یک مجموعه قطار را از دست ندادیم، ۴ واگن تکی هستند که باید به تعمیرگاه بروند و اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز