خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی احداث زورخانه در ندامتگاه دماوند و فراهم شدن زمینه آزادی ۱۰ زندانی بدهکار

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۵۵

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در آیین کلنگ زنی ساخت سالن ورزش زورخانه ای در ندامتگاه دماوند گفت: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار باشد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جمیاری در مراسم آغاز احداث سالن ورزش زورخانه ای ندامتگاه دماوند که جمعی از پیشکسوتان کشتی و ورزش های باستانی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: هدف از حبس، اصلاح و تربیت زندانی است تا زمینه بازگشت سعادتمندانه وی به جامعه فراهم و از ارتکاب مجدد جرم پیشگیری شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران ادامه داد: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی که قانون بر اساس جرم برایش در نظر گرفته نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار گردد.

وی ادامه داد: ورزش و ترویج روحیه جوانمردی یکی از برنامه های مهم تربیتی است و بر این اساس ورزش هایی مانند ورزش صبحگاهی، فوتبال چمنی، فوتسال، شطرنج، کشتی و تنیس به صورت روزانه در زندان های استان برگزار می شود و امروز نیز با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این سالن مجموعه ورزشی مددجویان گسترش می یابد.

وی همچنین بیان داشت: از سوی دیگر برنامه های آموزشی نیز شامل کلاسهای فرهنگی، حرفه آموزی، کارگاه های اشتغال و یا تحصیل از نهضت سوادآموزی تا دانشگاه در دسترس مددجویان است و هیچ مددجویی به خاطر زندانی بودن از حقوق خویش محروم نمی شود.

جمیاری تاکید کرد: اما با همه این تلاش ها و اقدامات رسالت سنگین اصلاح و تربیت ایجاب می کند تا نیکوکاران و نهادهای مختلف نیز به کمک ما آمده تا در امر بازاجتماعی شدن مجدد مددجویان تنها نباشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سنت آزادی زندانیان نیازمند گفت: خوشبختانه نیکوکاران استان تهران و انجمن حمایت از زندانیان دماوند با تأسی از سیره علوی همیشه یاور این قشر آسیب پذیر بوده و با اختصاص یکصد میلیون تومان زمینه آزادی ده نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند و خداوند را بخاطر این حضور خیرین شاکر هستیم.

بنا به این خبر در این آئین علاوه بر امام جمعه شهرستان دماوند، جهان پهلوان محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و برخی از ورزشکاران زورخانه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز